پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3472
-
الف
+

سامان سالور با «سه کام حبس» در راه جشنواره

فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی «سامان سالور» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

 فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی «سامان سالور» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی «سامان سالور» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

سامان سالور از جمله کارگردانانی است که همواره به دنبال ثبت امضای شخصی خود در کارگردانی بوده است، کارگردانی که حضورش در سینما را با قدمی محکم و فیلم سینمایی «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» آغاز کرد، اثری که در زمان خود به شدت تحسین شد. 

فیلم سینمایی «سه کام حبس» به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور که از اواخر تیرماه در تهران آغاز شد و حال بعد از اعلام فهرست متقاضیان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یکی از شانس‌های اصلی حضور در جشنواره محسوب می‌شود.

«ساکنین سرزمین سکوت»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «ترانه تنهایی تهران»، «آمین خواهیم گفت»، «سیزده ۵۹» و «تمشک» از ساخته‌های پیشین سامان سالور است.

ایزدیار در سه کام حبس با بازیگرانی همچون محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یداله شادمانی، محمد اشکان فر، علیرضا مهران همبازی شده است.

ه خ/ ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر